אז איך נחזיר לקוחות לחנות שלנו, ונגרום להם לקנות שוב?

לאתר של מדברים איקומרס >  (אם אתם כבר באתר אין צורך ללחוץ:)

לקבוצה של מדברים איקומרס בפייסבוק

היה לי כיף גדול ומרתק לארח בפרק הזה את אדיר זנגי – מומחה לריטנשיין (החזרה ושימור לקוחות) באיקומרס, מייסד קהילת אימייל מרקטינג בישראל ומחבר הספר "שיווק על אוטומט" (בקישור ניתן לרכוש את הספר במחיר מוזל למאזיני הפודקאסט. ההנחה אוטומטית – לא צריך קופון)

הפרק המלא זמין להאזנה באפליקציות הפודקאסטים של אפל, יוטיוב, וספוטיפיי

ניתן להאזין לפרק גם כאן:

לא רוצים לפספס אף פרק? הירשמו לעדכונים במייל דרך תיבת הרישום בתחתית העמוד, או הצטרפו לקבוצה השקטה של מדברים איקומרס ב WhatsApp. תודה ונתראה בפרק הבא!