אז מה הם המפתחות למיזם איקומרס מצליח וריווחי, ואיך נשפר את יחס ההמרה באתר?

לאתר של מדברים איקומרס >  (אם אתם כבר באתר אין צורך ללחוץ:)

לקבוצה של מדברים איקומרס בפייסבוק

בפרק הזה אנחנו עם בוריס קימלמן – מומחה רציני מאוד לאיקומרס באופן כללי, ולשיפור יחסי המרה בפרט. בוריס הוא המייסד של B-Digital – סוכנות איקומרס שמלווה חברות ומותגים בתחום לשיפור ביצועים עסקיים באמצעות שיפור המרות ומכירות, הטמעת מערכות ריטנשין והגדלת ערך חיי לקוח (CLTV)

דיברנו בפרק על מה חשוב כדי להצליח באיקומרס, על שיפור יחס המרה, מבחני A/B, החשיבות של ערך חיי לקוח, אלמנטים שיהפכו את האתר שלנו למכונת המרה משומנת ועוד..

אם עדיין לא האזנתם הפרק זמין להאזנה באפליקציות הפודקאסטים של אפל, גוגל, וספוטיפיי. ניתן להאזין גם כאן באתר:

כלים ותוכנות שהזכרנו בפרק:

תוכנות ל A/B טסטינג
omniconvert
convert

תוכנות לחישוב ערך חיי לקוח:

triplewhale

omnicovert

putler

הקלטות סאשנים של גולשים, מפות חום וכד:

Hotjar

נוסחה לחישוב ערך חיי לקוח:

איך להגדיל ערך חיי לקוח (CLTV) – מאמר של בוריס

ציק ליסט – 70 שיפורים בעמוד מוצר

דוגמה לקובץ P&L

המלצת קריאה: Making Websites Win ספר מצוין על איך בונים אתרים שממירים ואיך משפרים יחס המרה. לרכישה באמזון (אנגלית) | להאזנה בספוטיפיי (אנגלית)

Making Websites Win: Apply the Customer-Centric Methodology That Has Doubled the Sales of Many Leading Websites 

אם אהבתם אודה מאוד אם תדרגו את הפודקאסט ⭐⭐⭐⭐⭐ היכן שאתם מאזינים ותשתפו עם מי שאם חושבים שזה יכול לעניין אותו ולעזור לו 🙏

לא רוצים לפספס אף פרק? הירשמו לעדכונים במייל דרך תיבת הרישום בתחתית העמוד, או הצטרפו לקבוצה השקטה של מדברים איקומרס ב WhatsApp. תודה ונתראה בפרק הבא!

שולח חיבוק ענק לכל המשפחות והחיילים ❤️ שכולם רק יחזרו בשלום 🇮🇱 🇮🇱