אימייל וסמס מרקטינג לאיקומרס – איך עושים את זה נכון, ועל איזה אוטומציות חשוב לתת דגש?

בפרק הזה התארח בפודקאסט אסף גלאון – מומחה לשימור לקוחות באתרי סחר בעזרת אימייל, סמס מרקטינג ואוטומציות, מייסד חברת EmailIm. בפרק דיברנו על אוטומציות מומלצות, ניוזלטרים וקידום באמצעות וואטסאפ.

לאתר של מדברים איקומרס >  (אם אתם כבר באתר אין צורך ללחוץ:)

לקבוצה של מדברים איקומרס בפייסבוק >

אם עדיין לא האזנתם הפרק זמין באפליקציות הפודקאסטים של אפל, גוגל וספוטיפיי. ניתן גם להאזין לפרק כאן:

בפרק הזכרנו את כנס האימייל מרקטינג הראשון בישראל בהנחיית אדיר זנגי – מומחה לשימור לקוחות באיקומרס ומחבר הספר שיווק על אוטומט. זה הסרטון לפתיח של הכנס:

בפרק דיברנו על משולש הרווח – אוטומציות לפני רכישה, במהלך הרכישה ולאחר רכישה.

מודל משולש הרווח

מתחילים באוטומצית ברוכים הבאים – איסוף המייל ואו הטלפון בעזרת פופ אפ באתר

דוגמה לפופ אפ ברוכים הבאים עם קופון הנחה

דוגמה למייל שמקבלים לאחר רישום לניוזלטר – זה מתחיל את אוטומצית ברוכים הבאים:

דוגמה למייל רישום לניוזלטר עם קופון

אוטומציות במהלך רכישה – נטישת עגלה, נטישת צ'יק אאוט, ונטישת גלישה:

דוגמה למייל נטישת עגלה

אוטומציות אחרי רכישה:

דוגמה למייל אישי לאחר רכישה

הפרק המלא זמין להאזנה באפליקציות הפודקאסטים של אפל, גוגל וספוטיפיי. מוזמנים לעקוב באפליקציות השונות.

אם אהבתם אודה לכם מאוד אם תדרגו את הפודקאסט ⭐⭐⭐⭐⭐ ותשתפו עם מי שאתם חושבים שזה יכול לעניין ולעזור לו 🙏

רוצים לשאול שאלות, לתת רעיונות לפרקים, להציג את עצמכם או לדבר על כל דבר איקומרס? הקבוצה של מדברים איקומרס בפייסבוק היא בדיוק המקום בשביל זה.

לא רוצים לפספס אף פרק? הירשמו לעדכונים במייל דרך תיבת הרישום בתחתית העמוד, או הצטרפו לקבוצה השקטה של מדברים איקומרס ב WhatsApp. תודה ונתראה בפרק הבא!