פרסום ממומן לאתרי איקומרס – איך עושים את זה נכון, על מה חשוב לתת דגש ואיך אפשר להצליח בממומן גם ללא תקציבי ענק

לאתר של מדברים איקומרס >  (אם אתם כבר באתר אין צורך ללחוץ:)

לקבוצה של מדברים איקומרס בפייסבוק >

פרק סופר מעניין עם אלעד שלו, מומחה לפרסום ממומן ואורגני, מייסד ומנכ"ל Sortino by Pareto .Solutions אם עדיין לא האזנתם הפרק זמין באפליקציות הפודקאסטים של אפל, גוגל וספוטיפיי. ניתן גם להאזין לפרק כאן:

בפרק דיברנו על איפה נכון לפרסם כיום למי שמוכר אונליין, ומה הכי חשוב שניגשים לקמפיינים ממומנים,

דיברנו על  USP – Unique Selling Point  (proposition) או בעברית – ההבטחה או הצעת הערך הפרסומית -מה מבדל את המוצר שלי, למה בעצם כדאי לקנות ממני?

דיברנו על החשיבות שיש כיום לסרטונים שעושים ממומן, ומה הם המרכיבים של סרטון ממומן שבנוי נכון.

דוגמאות לסרטונים

דוגמאות לסרטוני UGC – (user – generated content)

דיברנו גם על טיקטוק שהשיקו לאחרונה את TikTok Creative Center  – מאפשר לראות בן היתר איזה מוצרים הכי נמכרים בטיקטוק לפי מדינה. מי הקהל יעד שנכון לטרגט למוצרים כאלו, ואיזה סרטונים הכי עובדים:

דוגמה למוצרים שהכי עובדים בטיקטוק לפי מדינה ותקופה:

נתונים וקהלים:

דוגמאות לסרטוני טיקטוק למוצרים:

מונחים שהזכרנו בפרק:

KPI – Key Performance Indicator – מדדים על פיהם אומד ארגון או עסק את רמת ביצועיו

ROI – Return on Investment – החזר השקעה

ROAS – Return on Ad Spend – החזר על ההשקעה בפרסום

PPC – Pay Per Click – תשלום עבור הקלקה על מודעה

CPA – Cost per Action / Acquisition – תשלום עבור פעולה מסוימת או עבור רכישה

הפרק המלא זמין להאזנה באפליקציות הפודקאסטים של אפל, גוגל וספוטיפיי. מוזמנים לעקוב באפליקציות השונות.

אם אהבתם אודה לכם מאוד אם תדרגו את הפודקאסט ⭐⭐⭐⭐⭐ ותשתפו עם מי שאתם חושבים שזה יכול לעניין ולעזור לו 🙏

רוצים לשאול שאלות, לתת רעיונות לפרקים, להציג את עצמכם או לדבר על כל דבר איקומרס? הקבוצה של מדברים איקומרס בפייסבוק היא בדיוק המקום בשביל זה.

לא רוצים לפספס אף פרק? הירשמו לעדכונים במייל דרך תיבת הרישום בתחתית העמוד, או הצטרפו לקבוצה השקטה של מדברים איקומרס ב WhatsApp. תודה ונתראה בפרק הבא!